søndag den 17. januar 2010

årets første nyhed. produkter uden tilsat duft


jeg søsatte en pejling ude til højre og spurgte om I foretrak hudpleje med eller uden duftolier og æteriske olier.
16 af jeres 39 flueben svarede ja tak til duftfri varianter.

det er immervæk 41%.

erkendt duftallergi er én klar årsag.
at I bare godt kan lide tanken om et helt rent produkt, der dufter af sig selv er, ifølge de mails jeg med taknemmelighed har modtaget, endnu en forklaring.
så jeg har besluttet at tilbyde duftfrie varianter af en række produkter.

en anden dag kan vi tage en god og dyb sludder om duftenes fantastiske univers (mine velduftende 'klassikere' lever i bedste velgående).

i dag vil jeg istedet introducere følgende Regitzes NoNoNsense produkter - nu med uden tilsatte duftolier og æteriske olier

ansigtscreme No 1
u/ tilsat duft


skintonic No 1
u/ tilsat duft


Happy Energy bodylotion
u/ tilsat duft


Håndglæde
u/ tilsat duft


desuden kan du allerede finde
BodyPeeling
som er født u/ tilsat duft


i kampen for at bevare en slags overskuelighed i bestillingslisten vil jeg bede dig anføre i kommentarfeltet, hvis du ønsker ovenstående produkter uden duft.

vær opmærksom på, at

- vælger du produkternes tilsatte duft fra, fravælger du samtidigt de æteriske olier, som ofte primært er tilsat for deres plejende egenskaber.

- de vegetabilske olier i mine produkter (mandel-, raps-, tidsel-, solsikke- og vandbaseret hvedekimsolie) og urterne har deres egen diskrete duft. men som hovedregel er cremernes duft meget ren og neutral.

- produkterne u/ tilsat duft ikke er allergisikre. som eksempel reagerer nogen allergisk på aloe vera eller urter som røllike, salvie, mynte og kamille. men det ved I som regel på forhånd.

hvor er det dog dejligt, hvad en interaktiv netbutik kan føre med sig.
tak fordi I gav jeres besyv med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar